torsdag 11 februari 2010

The Raspberries



Om man blundar, slutar världen att snurra då? Jag börjar på allvar tro att det är så för på den här lilla bloggen har det ju inte hänt någonting. Struntsamma, det här är i alla fall en jättebra låt. Och en video. En powerpoplåtvideo. Vi kan diskutera hur bra den är och vad Eric Carmen egentligen gjort för mänskligheten en annan gång för nu ska jag ut och leva la dolce vita.

Bara en snabb sån där "på tal om inget"-grej först: På stan-bloggens Fredrik Strage och Sebastian Suarez-Golborne försöker uppenbarligen konkurrera ut Wikipedia genom att grundligt förklara för allmänheten vad en "wall of death" faktiskt är. Jag kan inte riktigt se poängen. Jag menar, det vet väl alla som är intresserade redan vad det är? Jag vill också tjäna pengar på att skriva självklarheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar