måndag 5 oktober 2009

Minsta gemensamma nämnare


Eftersom Ace drar det tunga lasset här på Gorillazine, med djuplodande kulturreportage och viktiga samhällsanalyser tar jag på mig clownkostymen och gör det jag gör bäst - levererar veckans spotifylista.

Den här andra veckan av världens viktigaste tradition blir lite annorlunda då vi har bakat in en liten tävling i vår fina playlisttårta. Förutom att vara en samling klämmiga bitar är det också pusselbitar som tillsammans bildar ett ganska svårkläckt men ändå glasklart tema.

Listan/tävlingen finner du här: v. 41 - Minsta gemensamma nämnaren

Vad kan man vinna då? Ace tycker att en dejt med mig, Norddan Fox är ett bra pris och eftersom Ace är lite starkare än vad jag är så är det väl så det får bli. Så, kille som tjej och alla HBT-varianter där emellan, löser ni den här gåtan så är jag er för en kväll. Och jag vill bli bortskämd som den prinsessa jag faktiskt är!

Rätta svaret mailar ni till norddanfoxxx@gmail.com och nästa vecka presenterar vi vinnaren tillsammans med facit.

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar