onsdag 14 april 2010

Ur askan i elden


Alltså jävla Island! Nu blev ju vi försenade med vår jätteviktiga veckoliga spellista tack vare att en störig vulkan inte kan hålla sig i skinnet! Åh, arma oss.

Nä. Jag ljuger. Och är sarkastisk på samma gång. Gällande spellistan så har vi (läs jag) bara varit extremt lata. Och gällande sarkasmen så tycker jag inte så jättesynd om någon som drabbats av flygförseningar och dylikt. Det kunde liksom vara så mycket värre. Återkom när ni är döda eller åtminstone svårt skadade, då ska jag tycka synd om er. Till dess: bah!

Men, även om jag gjort mitt bästa för att inte bry mig om alarmerande rapporter om farlig aska så måste det erkännas att även jag blivit färgad av rådande omständigheter. Så till den milda grad att jag gjort en retroaktiv vecka 15-vulkanlista. Den är ganska bra, jag lavar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar