lördag 10 april 2010

Tack för allt trasiga reservkompis *hade faktiskt redan glömt dig*



Okej, detta måste vara någon slags inverterad önskeportal. Den här bloggen alltså. För om inte annat så är det någon som drar i mitt ben nu. Kanske blir jag två meter lång, men jag blev precis av med mobil nummer två på krogen. Två mobiler på en vecka, ring Guiness jävla rekordbok för jag vill hamna på omslaget. Gosh!

Fast. Det blir inget kärleksbrev den här gången. Jag orkar inte ens. Om någon bemödar sig stjäla min knappt laddbara, repiga och ihoptejpade reservmobil så får det väl vara så. Sanningen att säga så är det mest komiskt. Eller ja, lite störigt. Men mest komiskt. Stefan och Krister, ni får den här storyn gratis, gör något crazyroligt!

Vi andra kan väl sam-sura lite för min skull? Och det har ju aldrig passat bättre än nu att fortsätta min arga spellista med en liten Youtubebonus. Även om det är svårt att vara arg när man ser An Albatross in concert, de är ju trots allt mest rockroliga. "Can I get a witness!?"

P.S. Bloggen, jag önskar verkligen inte att någon ska ge mig en miljon nu. Tjejer, pengar och hälsa skulle på riktigt göra mig dåligt. D.S.

P.S.(2) Låten (som jag pinsamt nog inte kommer ihåg namnet på just nu) 06:20 in i videon är bäst. Från plattan "Eat Lightning, Shit Thunder" D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar