söndag 25 april 2010

Tacka Fan för Jack White och The Dead Weather


Ähum, vi har bett om ursäkt för vår lathet så många gånger nu att det börjar bli tröttsamt. Men i alla fall, jag ber om ursäkt.

Oktober är förvisso långt borta men jag skulle ändå vilja idka lite tacksägelse. Jag vill tacka Jack White för att:

  • Rockmusik fortfarande är lite intressant
  • Alison Mosshart syns lite mer än vanligt
Vi gillar Alison Mosshart. Norddan har tidigare tipsat om den vegetariska duon The Kills och jag känner mig manad att göra det igen efter att ha lyssnat halvt ihjäl mig på Last Day of Magic från 2008 under senaste veckan.

Hursomhelst, The Dead Weathers nya skiva Sea of Cowards släpps 11 maj. Tacka Jack White för det med. Och tacka Fan själv för Jack White.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar