tisdag 27 april 2010

Giftiga tjejer


Jag gillar farliga tjejer. Tuffa tjejer. Svarthåriga tjejer. Svarta håriga tjejer. Tjejer med tatueringar och freaky sexualitet. Tjejer som tycker om kitsch. Som är gothiga utan att ens lyssna på det - bara för att det ser hett ut. Tjejer som kan sjunga, spela och prata om musik. Som kan tipsa MIG om musik. Tjejer som dricker för mycket och är lite för mycket, mest hela tiden. Som är flyktiga. Som ändrar sig. Som vet vad de vill så mycket att de inte vet vad de inte vill längre. Tjejer som manipulerar och går över lik. Tjejer som välter mig när jag står på händer, som slår undan bollarna när jag jonglerar - bara för att visa att jag är en tönt som ens försöker. Tjejer som äter mig levande. Gång på gång på gång. Tack för att ni finns.

Den här listan är till er. Tack för att ni får mig göra de dummaste saker. Jag är vax i era händer, jävla brudar.

v. 16/2010 - Giftiga tjejer

Coming up nästa vecka! Norddan Fox konverterar till bögendomen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar