torsdag 11 mars 2010

Jodie Fosterställning


Har ni tänkt på hur man inom vissa tidsramar då man känner sig lite nere ofta lyssnar på musik som förstärker den känslan? Din drömtjej/kille har gjort klart för dig att hon/han aldrig kommer vilja ha dig och vips så har du satt på Elliot Smith fortare än tiden det tar för dig att tänka ordet fosterställning. Jag befinner mig inom en sådan tisdsram just nu, fast inte för att min drömtjej inte vill ha mig (det vill hon) utan för att jag är stressad till tänderna på grund av pluggmåsten, flyttmåsten och alla andra småmåsten man måste. Sådant är ju också jobbigt. Men istället för att tvinga ner mig själv i den där onda Elliot Smith-spiralen tänkte jag ta hjälp av lite (vad jag tycker är) glad musik för att orka orka. Därav... en spellista! *ler*

v. 10/2010 - Jodie Fosterställning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar